ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΛΙΑΝΙΚΗΣ

PrismaWin Retail

Η εφαρμογή PRISMA Win® Retail είναι αναπτυγμένη σε τεχνολογία αιχμής, διατηρώντας την απλότητα στη χρήση της και το φιλικό περιβάλλον εργασίας. Είναι εύχρηστη και ευέλικτη και μπορεί να χρησιμοποιηθεί από οποιονδήποτε υπάλληλο της επιχείρησης. 
Οι αυξημένες απαιτήσεις των σημείων πώλησης για ταχύτητα και εξυπηρέτηση μεγάλου όγκου πελατών, καλύπτονται απόλυτα με τις αυτοματοποιημένες  διαδικασίες. Διευκολύνει τις καθημερινές λειτουργίες με την ταχύτητα και την ακρίβεια που προσφέρει, ενώ δίνει στον επαγγελματία τον απόλυτο έλεγχο αποθήκης, προσωπικού, αυξάνοντας, έτσι σταδιακά και σταθερά τα κέρδη!

Χαρακτηριστικά

 Λειτουργεί τοπικά ή και δικτυακά (offline - online) σε σύνδεση με τον PRISMA Win® Point Of Sale Manager ή και το Back Office (όλες τις εφαρμογές PRISMA Win®)
  • Εκτύπωση με χρήση ΑΔΗΜΕ ή ΕΑΦΔΣΣ ή ταμειακή
  • Βάση δεδομένων MS SQL Express ή Standard Edition

Παραμετρικότητα

  • Xρήση οθόνης αφής
  • Προγραμματισμός εμφάνισης της οθόνης αφής
  • Ρυθμιζόμενα πληκτρολόγια
  • Παραμετροποίηση οθόνης για χρήση από εταιρείες οποιουδήποτε κλάδου και δραστηριότητας
  • Πολλαπλοί τρόποι πληρωμής
  • Επιλογή γλώσσας Αγγλικά / Ελληνικά

Λειτουργικότητα

  • Ταυτόχρονη έκδοση αποδείξεων λιανικής (απόδειξη σε αναμονή με δυνατότητα έκδοσης επόμενων)
  • Αυτόματη αναζήτηση και καταχώρηση στοιχείων Πελατών/Προμηθευτών από τη Γ.Γ.Π.Σ.
  • Ευρετήρια πελατών - Εκτύπωση ετικετών αλληλογραφίας
  • Καρτέλα Πελάτη με Υπόλοιπο
  • Διαχείριση κάρτας αλλαγής
  • Κατάλογοι ειδών
  • Ποσοτικές προσφορές (Mix & Match)
  • Ζυγιζόμενα είδη
  • Δημιουργία ετικετών barcode για τα ράφια & τα είδη
  • Έκδοση Τιμολογίου
  • Εκτύπωση απόδειξης στο τέλος ή με κάθε πώληση
  • Γρήγορο κλείσιμο Απόδειξης
  • Παρακολούθηση ακυρωμένων συναλλαγών
  • Αποστολή συγκεντρωτικών καταστάσεων (Μ.Υ.Φ.)

  • Δυνατότητα αυτόματης αποστολής μέσω e-mail στον υπεύθυνο, πλήθους αναφορών όπως π.χ. το κλείσιμο ημέρας Ζ, οι πωλήσεις ανά ημέρα και ώρα κ.ά., έτσι ώστε να έχει κάθε στιγμή την πληροφορία που χρειάζεται.

Επιπλέον

  • Ταμειακή κατάσταση ανά βάρδια
  • Διαχείριση βαρδιών χειριστών
  • Παρακολούθηση ταμείου
  • Ευρετήριο – επισκόπηση συναλλαγών
  • Ομαδική Αποστολή SMS
  • Πλήθος στατιστικών αναφορών και εκτυπώσεων όπως για παράδειγμα: Πωλήσεις Ανά Ημέρα και Ώρα όπου μπορείτε να δείτε πώς κατανέμεται ο όγκος των πωλήσεων και ανάλογα να διαχειριστείτε το προσωπικό σας και εκτύπωση Πωλήσεις ειδών ανά ομάδα όπου μπορείτε να δείτε πώς κινούνται τα είδη που θα επιλέξετε ώστε να έχετε σαφή εικόνα για τις προτιμήσεις των πελατών σας και αντίστοιχα να φροντίζετε για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων σας κ.α.

Επιλέξτε και προσθέστε κάποια ή όλα τα παρακάτω Μodule στην εφαρμογή PRISMA Win® Retail για να καλύψετε ιδιαίτερες απαιτήσεις:

  • Διαχείριση Αποθήκης – Συνταγών Ειδών – Αυτόματων Αναλώσεων
  • Διαχείριση εναλλακτικών κωδικών
  • Διαχείριση ελάχιστης κατανάλωσης
  • Διαχείριση εκπτώσεων
  • Loyalty Card
  • Real Time Loyalty Card

PrismaWin Kiosk & Retail

Η ευέλικτη και εύχρηστη εφαρμογή για τη μικρή λιανική! Ειδικά σχεδιασμένη για χρήση με οθόνη αφής, προσφέρει γρήγορη εξυπηρέτηση πελατών και έκδοση αποδείξεων με ή χωρίς τη χρήση barcode.
Περιλαμβάνει έτοιμους κωδικούς (με barcodes, περιγραφές, τιμές, κατηγορίες κλπ) για αρκετές αγορές όπως π.χ. περίπτερο, mini market κ.α. για άμεση έναρξη λειτουργίας με την εγκατάστασή της, ενώ προσφέρει τον απόλυτο έλεγχο της Αποθήκης (διαθεσιμότητες, stock, όρια ασφαλείας) και του Ταμείου!

Στην εφαρμογή συμπεριλαμβάνονται τα Modules:

Παραμετρικότητα
  • Xρήση οθόνης αφής
  • Προγραμματισμός εμφάνισης της οθόνης αφής
  • Ρυθμιζόμενα πληκτρολόγια
  • Παραμετροποίηση οθόνης για χρήση από εταιρείες οποιουδήποτε κλάδου και δραστηριότητας
  • Πολλαπλοί τρόποι πληρωμής
  • Επιλογή γλώσσας Αγγλικά / Ελληνικά

Λειτουργικότητα

  • Παρακολούθηση Υπολοίπων Αποθήκης (τεμάχια - συσκευασίες)
  • Εκτύπωση πρότασης παραγγελίας επιλεγμένης περιόδου
  • Όριο παραγγελίας
  • Όριο ασφαλείας
  • Παρακολούθηση παραλαβών και διαχείριση απογραφών
  • Ταυτόχρονη έκδοση αποδείξεων λιανικής (απόδειξη σε αναμονή με δυνατότητα έκδοσης επόμενων)
  • Ευρετήρια πελατών - Εκτύπωση ετικετών αλληλογραφίας
  • Καρτέλα Πελάτη με Υπόλοιπο
  • Διαχείριση κάρτας αλλαγής
  • Αυτόματη αναζήτηση και καταχώρηση στοιχείων Πελατών/Προμηθευτών από τη Γ.Γ.Π.Σ
  • Κατάλογοι ειδών
  • Πολιτική εκπτώσεων
  • Ποσοτικές προσφορές (Mix & Match)
  • Ζυγιζόμενα είδη
  • Δημιουργία ετικετών barcode για τα ράφια & τα είδη
  • Έκδοση Τιμολογίου
  • Προαιρετική εκτύπωση απόδειξης στο τέλος ή με κάθε πώληση
  • Γρήγορο κλείσιμο Απόδειξης
  • Παρακολούθηση ακυρωμένων συναλλαγών
  • Αποστολή μηνιαίων συγκεντρωτικών καταστάσεων Μ.Υ.Φ
  • Δυνατότητα αυτόματης αποστολής μέσω e-mail στον υπεύθυνο, πλήθους αναφορών όπως π.χ. το κλείσιμο ημέρας Ζ, οι πωλήσεις ανά ημέρα και ώρα κ.ά., έτσι ώστε να έχει κάθε στιγμή την πληροφορία που χρειάζεται.

Επιπλέον

  • Ταμειακή κατάσταση ανά βάρδια
  • Διαχείριση βαρδιών χειριστών
  • Παρακολούθηση ταμείου
  • Ευρετήριο – επισκόπηση συναλλαγών
  • Ομαδική Αποστολή SMS
  • Πλήθος στατιστικών αναφορών και εκτυπώσεων όπως για παράδειγμα: Πωλήσεις ειδών ανά ομάδα μπορείτε να δείτε πώς κινούνται τα είδη που θα επιλέξετε ώστε να έχετε σαφή εικόνα για τις προτιμήσεις των πελατών σας και αντίστοιχα να φροντίζετε για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων σας κ.α.

Επιλέξτε και προσθέστε κάποια ή όλα τα παρακάτω Μodule στην εφαρμογή PRISMA Win® Kiosk & Retail για να καλύψετε ιδιαίτερες απαιτήσεις:

  • Διαχείριση Loyalty Card
  • Διαχείριση Ελάχιστης Κατανάλωσης
  • Διαχείριση Εκπτώσεων
  • Διαχείριση Real Time Loyalty Card

PrismaWin Modules - Επιπλέον Διαχειρίσεις

Για να καλυφθούν οι ιδιαίτερες ανάγκες των επιχειρήσεων η Megasoft δημιούργησε επιπλέον διαχειρίσεις (Module) που προστίθενται στις POS εφαρμογές του Retail και προσφέρουν εξειδικευμένες δυνατότητες. 

  • Διαχείριση Αποθήκης - Συνταγών Ειδών - Αυτόματων Αναλώσεων
  • Διαχείριση Εναλλακτικών Κωδικών
  • Διαχείριση Ελάχιστης Κατανάλωσης
  • Διαχείριση Εκπτώσεων
  • Διαχείριση Loyalty Card
  • File Replication
  • Loyalty Card Online